47 uurtjes... - Reisverslag uit Asenray, Nederland van Dennis Vos - WaarBenJij.nu 47 uurtjes... - Reisverslag uit Asenray, Nederland van Dennis Vos - WaarBenJij.nu

47 uurtjes...

Door: Dennis Vos

Blijf op de hoogte en volg Dennis

31 Augustus 2008 | Nederland, Asenray

...en deze kerel ziet de wereld onder zijn voeten doorglijden op weg naar Thailand! Eindelijk zal mijn geschreeuw van de afgelopen 3 jaar om alleen planningloos rond te banjeren ver buiten Europa concrete vormen aannemen. Op naar het land der hepatitis A, buiktyfus, afgemaakt met een vleugje malaria in Laos. Ach, op die manier maal je in ieder geval niet meer zo om je gejatte camera of de schaafwonden van die uitglijder het ravijn in. Heerlijk, eindelijk op reis!

Maar eerlijk is eerlijk, hoewel ik er al veel te lang aan toe ben, zal ik er wel nooit klaar voor zijn. Enige vorm van gezonde gespannenheid vloeit dus wel door m'n aderen. Maar ik kijk vol verwachting uit om te promoveren van dakloze doctorandus tot naïeve avonturier. Prachtig!

Voel je trouwens vrij wat emailadressen bij te schrijven of te verwijderen, uiteraard schrijf ik enkel voor de geinteresseerde lezer ;-)

Het ga jullie goed!

• 31 Augustus 2008 - 15:17

Richard:

Ha Vos.

Prima. Weer sjlap gelul van diene kantj. Ich zal laeze zo lang se mer neet om de 2 daag ein of anger bienao onlaesbaar vurhaol opsjriefs. Succes dao achter. Toet later.

• 31 Augustus 2008 - 15:25

Paul:

hey Vos,

Aangezeen ich gister nog met dig euver de geneugten van het leave hub gekald willen veur natuurlijk waal get foto's van de speciaal bieren die doe doa geis nuttigen hie voorbie zeen komme.

Tevens zullen veer dien recept nog ff waat oetbreiden met HIV en een toefje chlamidia, dus dink drom, dink drom :P

veul plezeer en veer zeen os waal weer

• 31 Augustus 2008 - 15:40

Visnu-persad:

Volgens mij ga jij het wel redden.Veel plezier en denk aan de kracht die jou met de kosmos verbind (over slap lullen gesproken). Check je later, ouwe!

• 31 Augustus 2008 - 16:00

Monique:

Is het gelukt alles op tijd af te ronden? Zo te lezen wel, goed gedaan. Succes met de spanning van de komende dagen, maar geniet daarna met volle teugen!

• 31 Augustus 2008 - 17:19

Nicole:

ha jong!

ich wins dich heel veul plezier! en doe wits waat ich dich gister hub gezag... doot het allemoal veilig doa he! en dink aan mien dolce en gabana truitje veur die 3 euro woa! moat 40 :P toet sjnel en haaj dich!

dieke knuffel van miche ;)

• 31 Augustus 2008 - 19:47

Neef Ludwig:

Dennis, geniet ervan, je hebt het verdiend!! Niet teveel in Bangkok blijven hangen deze dagen... maar lekker chillen op de eilanden.
    Mai Pen Rai

• 31 Augustus 2008 - 21:14

Martijn:

Voes.

Eindelijk, al je werk af en nu lekker lang weg! Met het weer zal het wel lukken, met je fototasje voor op wereldreis is je camera ook veilig (niet weer in een kroeg laten liggen hè;) En blijf ook btje uit de buurt van die rellen... Alhoewel, is ook wel een mooie ervaring:)

• 01 September 2008 - 06:28

Sietske:

...en na die buiktyfus heb je wel strakke "abs", in de categorie elk nadeel heb se voordeel ;)

• 01 September 2008 - 08:21

Tjom:

succes mien jong. De spanning is te snijden, krijg je bij aankomst appelgebak of toch Christoffel-vlaai. Met of zonder slagroom. En dan 's avonds, een Leffe of toch een Gouden Carolus Triple. Vragen

• 01 September 2008 - 19:28

Marlies:

Nog een paar uurtjes en dan gaat het avontuur beginnen! Heel veel plezier, positieve ervaringen en geluk gewenst!! Ben reuze beieuwd!!

• 01 September 2008 - 20:07

Gijs:

Joow Dennis, ik ben benieuwd naar de avonturen. Veel plezier! (en neem anders nog een flesje 'water' mee. Dat zal wel helpen tegen kwaadaardige maag- en darmkolonisten)

• 04 September 2008 - 14:01

Samira Mohamad:

Hi Denis,
    veel plzier en ik weet zeker dat je een paar woorden daar geleerd binnen de afgelope twee dagen.

• 07 September 2008 - 08:16

Rene:

Ha die Dennis,

Ben heel benieuwd om je avonturen voorgeschoteld te krijgen in de van jou bekende nuchtere to the point schrijfstijl. Ik begrijp dat je nog even stiekum bent afgestudeerd en dat heuglijke feit liever met een stoom van wisselende Thaisen vviert dan met je oom. Ik mag dan wel geen tieten hebben, maar ben best leuk om mee te praten hoor....
    Veel avontuur, geniet ervan!

René

• 16 September 2008 - 14:33

Jort:

Even een reactie op Rene; aan dames geen gebrek hier in Thailand, echter voor de tieten hoef je het niet te doen. "Katoy" hebben meer tieten dan de werkelijke dames... Wellicht toch een persoonlijke kwestie dus...:p