Ook nagenieten? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dennis Vos - WaarBenJij.nu Ook nagenieten? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dennis Vos - WaarBenJij.nu

Ook nagenieten?

Door: Dennis Vos

Blijf op de hoogte en volg Dennis

29 Oktober 2008 | Nederland, Nijmegen

Jaja, het Nederlands leventje dient ook weer vorm te krijgen. Mentaal voorbereidend op de eerste full-time baan, zoekend naar onderdak in Nijmegen, ziet het leven er plotseling anders uit.

Om af en toe even in gedachten weg te zakken naar de intense avonturen van de afgelopen weken speur ik regelmatig met een tevreden glimlach door de zee van foto's die nog resten uit mijn Thailand-periode. Graag nodig je uit volop mee te genieten aan dit brede arsenaal aan foto's, dus check snel http://picasaweb.google.nl/dennisvoes

Uiteraard treffen wij elkaar weer hier op de site na een pak 'm beet tiental maanden :-)

Veel liefs!

Dennis

• 01 November 2008 - 12:25

Petra:

Hey Dennis,

Heb inderdaad nagenoten van je foto's. Van het verschil tussen de "ruige" alleengaande avonturier met de watervallen en de beesten, maar ook van de geciviliseerdere foto's met je moeder.

Waar de reis over een tijd dan ook naar toe gaat, hoop ook dan weer van je verhalen en foto's te mogen meegenieten.

Groetjes